torsdag 7 september 2017

Cute bunny

Scraphuset har dragit igång med sina utmaningar igen, och denna månad är temat "i backspegeln". Jag tolkade det genom att göra en layout i riktigt old school stil, lite som när jag började scrappa för många år sedan. Till på köpet blev det en riktig "scrap my stash" sida. Jag använde alla möjliga gamla spillpapper och dekorationer som jag tänkte skulle passa. Och fast den är old school så kommer man väl inte ifrån att det syns att den är gjord nu...? Men det är intressant och omväxlande att göra olika stilar och tekniker, och se hur det går trender också inom scrapbookingen, så det gör inget att det kanske inte är "min stil" just nu. Vad är förresten min stil?! Jag har ingen aning..





1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Layouten är supersnygg och vilken rolig tolkning! Som du säger: vilken är ens stil egentligen? Man växlar lite då och då och även om man skulle göra sig RIKTIGT för och scrappa som man gjorde för 10år sedan skulle det bli omöjligt att göra precis som då. Vi utvecklas! :) Tack för att du är med och deltar i vår tävling på Scraphuset. Mvh Malin/DT