måndag 4 september 2017

Tomorrow's memories

Det börjar vara en tid sedan jag deltagit i utmaningarna hos 7dots Studio, men nu så tänkte jag göra ett försök. Utmaningen är att inspireras av en konstnär, och jag tolkade det med något handskrivet av min son, konstnären. Jag har haft detta foto i lådan väldigt länge, men nu fick jag perfekt läge att använda det. Jag klippte ut ordet (nästan som en die-cut) och använde det tillsammans med ett foto från samma tid när han skrev det, dessutom har han ritat sig i ansiktet, hehe. Jag fortsatte på färgtemat som fanns på bakgrundspappret, och tillsatte lite mera gult och blått, med clear gesso underst. Sedan använde jag flera stickers från samma serie och ett par stämplar, osv. Journalingen var viktig på denna LO, så den fick ta mycket plats.







5 kommentarer:

Elena Martynova sa...

So sweet and beautiful! Love it! Thanks for playing at 7 DOTs!!!

Heather Thompson sa...

such a precious inspiration! great page. Thank you for joining us at 7 Dots Studio.

Sandra Bernard sa...

Love it ! Great inspiration...thanks for playing with us at 7dots studio challenge

Nadya Drozdova sa...

Very beautiful and cute project! Thank you for joining us at 7DotsStudio

Karine Gagnon sa...

Your layout is so fresh and precious! Love your picture!!
Thanks for playing along with us this month at 7 Dots Studio!